dimarts, 5 de juliol del 2011

Campament d'estiu 2011 "Grimpamons i la volta al món" - Dia 05

Hola pares i mares!!! Avui, dimarts 5 de juliol, la màquina ens ha portat a Mèxic i ens hem trobat que dins del campament hi havia dues civilitzacions enfrontades, els inques i els maies i hem anat fent activitats per a resoldre els problemes.

Els llops també han fet una ruta i quan han tornat han anat al riu a banyar-se. Els pios i els intendents han anat a la piscina, mentre els raiers s’han quedat al campament a gaudir de la tranquil·litat de estar ells sols.

A saber quina aventura ens esperarà demà, bona nit!!!







dilluns, 4 de juliol del 2011

Campament d'estiu 2011 "Grimpamons i la volta al món" - Dia 04

Hola pares i mares!!! Avui ens hem despertat i ens hem trobat a Gàmbia i hem tingut la mala pota de que allà estan en època de pluja i ens ha plogut pel matí i per la tarda, però això no ens ha aturat i hem fet unes quantes activitats relacionades amb la zona com tir amb javelina, etc... Pel que fa a la pluja tranquils, tot ha aguantat i estem tots bé, amb una mica més de fred però esperançats perquè el meteocat diu que demà farà sol i potser podrem anar una estona a la piscina!!!

Per dinar hem fet tortites amb llom i per sopar arròs amb carn.

Demà més noticies, a veure on ens portarà la màquina tele-transportadora!!!

Campament d'estiu 2011 "Grimpamons i la volta al món" - Dia 03

Avui, diumenge 3 de juliol, la volta al món de l'AE Grimpamons ha fet parada a Suïssa. El dia ha començat molt puntual i també molt mullat, dues característiques d'aquest petit país centreeuropeu. Així és a dos quarts de vuit la megafonia autònoma del campament ja començava a fer estralls... i just quan començàvem a esmorzar el cel ha fet la primera "pixaradeta" (nosaltres hem marxat amb la tercera). Han estat petits ruixadets de petita intensitat i curta durada, però just el necessari per a què les unitats de llops i pioners no anessin a la piscina, no obstant, els valents dels raiers si que han sortit ha fer la seva ruta planificada d'uns 6 km.

Els intendents sempre estan currant i pensant noves idees...
Aquí veiem a l'Albert amb una bona idea!!!!

Els claners estan "fent servei" i estan fent de caps de suport a unitats
i col·laborant com a intendents.

Alguns han fet tard i s'han hagut de guanyar l'esmorzar

Trobareu més fotos d'aquest dia al següent enllaç: Àlbum fotos Picasa

Seguirem informant...

diumenge, 3 de juliol del 2011

Campament d'estiu 2011 "Grimpamons i la volta al món" - Dia 02

El dissabte 2 de juliol ha estat el 2n dia del nostre campament. Tot continua anant molt bé i avui hem viatjat d'una illa com és el Japó fins a un país de l'Àfrica amb desert i molt a prop del nostre país. La màquina del temps ens ha transportat fins al Marroc. Hem après moltes coses i hem gaudit de jocs tradicionals d'aquelles contrades, alhora que també hem "tastat" altres conseqüències de fer el nostre pas per aquelles terres.

Instal·lacions - La cuina del campament

 
Instal·lacions - La carpa menjador (9x3 m.)

Instal·lacions - La cuina en marxa 

 Els intendents del campament rebent els barrets de cuiner 

Trobareu més fotos d'aquest dia al següent enllaç: Àlbum fotos Picasa 

divendres, 1 de juliol del 2011

Campament d'estiu 2011 "Grimpamons i la volta al món" - Dia 01

Bona nit, a tothom, aquest post està escrit des de Castelldefels pel corresponsal "J" sota les indicacions dels acampats. Aquests ens informen del següent, en un format molt telegràfic:

El campament ha estat muntat. Els nens estan bé (... i els caps millor!!!! by "J"). Hem arribat al Japó. Hem estat jugant al riu. Aquesta nit soparem arròs amb pollastre. Per demà hi ha previsió de pluges, però tot està previst...

Demà el corresponsal farà una escapada per poder viure de primera mà les aventures d'aquest campament d'estiu, i poder-ho narrar vivint-lo.

Ens sortirà un campament "pa cagarse"...

Fins a la propera connexió, s'acomiada de vosaltres, "JR, el reportero más dicharachero..."

Ja han arribat al campament!!!

A hores d'ara, els vostres fills ja han arribat al poble de Vallfogona del Ripollès, on comença la aventura, això si, abans faran una petita parada per esmorzar i així agafar forces per anar caminant fins al terreny d'acampada (però no us espanteu, que han de caminar molt poquet!!!!).

Us informo que les noticies les anirem penjant per la nit, de 20 a 24h.!!!

Moltes gràcies a tots, i una forta abraçada!!!

dilluns, 27 de juny del 2011

Ja estem fent els últims preparatius!!!

Els caps ja estem enllestint els últims detalls del campament, amb moltes ganes i il·lusió de passar 10 dies a la muntanya amb els vostres nens!!!

A continuació us deixem la llista de material que han de portar tots els nens i nenes!!!


Hauran de dur a la motxilla (tot amb el seu nom!):

Sac de dormir
Màrfega
Lot amb piles
1 Bossa per posar els estris per menjar
1got/tassa
1 cullera de sopa
1 cullereta petita
1 ganivet
1 forquilla
2 plats/carmanyola
1 tovalló de roba
1 tovallola de bany
Necesser:
- Raspall i pasta de dents
- Pinta
- Tovallola de mans
- Sabó pel cos i xampú

1 pastilla de sabó per rentar la roba (biodegradable)
Capelina
Cangur o anorac
Botes de muntanya
1 bambes
Bossa de tela per la roba bruta
6 samarretes de màniga curta
6 pantalons
9 peces de roba interior de recanvi
Xancletes de riu
Banyador
Roba d’abric
Samarreta blanca per tenyir
“Gorro” de piscina

Recordem que hem d'estar tots a les 7.30h del divendres al parquing de darrera de l'estació!!!

El mapa des de vallfogona fins al terreny es aquest

Per qualsevol dubte ja sabeu que ens podeu trucar al 667683964 Josep Mª o al 646864089 Neus o enviar un correu al aegrimpamons@gmail.com

Moltes gràcies a tots i estigueu pendents, que anirem penjant les ultimes novetats!!!!